본문 바로가기

음악여행

Hold Me - Ebba Forsberg


Hold Me - Ebba Forsberg
hold me just hold me please
don't ask me where I come from or why I cry these tears
just hold me hold me please
let me rest in the silence of your embrace

날 붙잡아 줘요 제발 붙잡아 줘요
내가 어디서 왔는지 내가 왜 눈물을 흘리는지 묻지 말아요
그냥 날 붙잡아 줘요 날 제발 붙잡아 줘요
당신의 품안에서 조용히 쉬게 해 주세요

give me a moment don't make me explain
all I need all I ask for
hold me just hold me please
don't ask me where I come from or why I cry these tears

나에게 시간을 줘요. 내가 변명하게 만들지 말아요
내게 필요한 것은 내가 원하는 것은
날 붙잡아 줘요 제발 붙잡아 줘요
내가 어디서 왔는지 내가 왜 눈물을 흘리는지 묻지 말아요

just hold me hold me please
let me rest in the silence of your embrace
all I need all I ask for
hold me just hold me please

그냥 날 붙잡아줘요 날 제발 붙잡아줘요
당신의 품안에서 조용히 쉬게 해주세요
내게 필요한것은 내가 원하는것은
날 붙잡아줘요 제발 붙잡아줘요

let me rest in the silence of your embrace
give me a moment don't make me explain
all I need all I ask for
hold me just hold me please

당신의 품안에서 조용히 쉬게 해주세요
나에게 시간을 줘요. 내가 변명하게 만들지 말아요
내게 필요한 것은 내가 원하는 것은
날 붙잡아 줘요 제발 붙잡아 줘요

don't ask me where I come from or why I cry these tears
just hold me hold me please

내가 어디서 왔는지 내가 왜 눈물을 흘리는지 묻지 말아요
그냥 날 붙잡아 줘요 날 제발 붙잡아 줘요